piątek, 9 stycznia 2015

Trampki na szydełku




Niedawno zrobiłam niemowlęcą czapeczkę sowę, a że mięciutkiej włóczki zostało postanowiłam dorobić buciki. Tym razem trampki :) Znalazłam bardzo prosty tutorial w internecie. Trochę zmodyfikowałam i powstały buciki. Robiąc podeszwę skorzystałam ze schematu, ale zaczęłam od 10 oczek łańcuszka, nie od 15 ponieważ zależało mi na tym aby trampki miały 8-9 cm długość podeszwy.





Dwa pierwsze okrążenia zrobiłam identycznie, natomiast w trzecim i czwartym proporcjonalnie pomniejszyłam liczę słupków pojedynczych i podwójnych.

Potem postępowałam zgodnie z tutorialem, czyli zrobiłam 3 okrążenia półsłupkami, gdzie środkowe było innym kolorem. Potem dorobiłam język i cholewkę.

Sznurówki zrobiłam z białej cienkiej włóczki i aż 80 oczek łańcuszka obrobionych oczkami ścisłymi.




A tutaj z czapeczką:




1 komentarz: