środa, 14 stycznia 2015

Komplet pościeli dla Jasia

Udało się! Skończyłam i co najważniejsze - zdążyłam :) Pościel dla Jasia gotowa.
Trochę pomieszałam wzory, ale kolorystyka jest mniej więcej utrzymana w tym samym stylu.



Uszyłam ochraniacz na szczebelki z bawełny połączonej z polarem minky, wypełniony watoliną. Bawełnianą poszewkę na poduszkę, kocyk minky-bawełna, przybornik na łóżeczko i rożek, który trasformuje się na kołderkę.


Kocyk z bawełny w sowy.



Słoniowy przybornik na łóżeczko jest w całości z bawełny, przypinany na rzepy, w środku jest watolina.


Rożek z którego można zrobić kołderkę. Trochę poszłam na łatwiznę ponieważ uszyłam tylko poszewkę na rożek, który miałam po Julci w kolorze różowym. Jest na suwak i dzięki temu rożek da się odzyskać. 



















1 komentarz: