sobota, 22 listopada 2014

Niemowlęcy kocyk na szydełku



Jakiś czas temu podjęłam się wykonania kocyka na szydełku. Przeszukałam internet i znalazłam schemat który mi się spodobał. Zmodyfikowałam tylko trochę tą koroneczkę bo po wykonaniu nie odpowiadała mi taka jak na schemacie i ten brzeg zrobiłam po prostu w ten sposób: dwa półsłupki, dwa słupki pojedyncze, trzy słupki podwójne, dwa słupki pojedyncze i znowu dwa półsłupki. Schemat nie jest włóczkożerny, na kocyk o wymiarach ok 80x80 zużyłam ponad 3 motki.


Kocyk zrobiłam z włóczki Nako Baby Ninni Bebe 100 % akryl. Dzięki temu kocyk jest mięciutki i nadaje się dla maluszka. Trochę trwało wykonanie tej robótki, ale ostatnio miałam sporo wolnego czasu więc udało mi się skończyć. Mogę powiedzieć, że szydełkowe robótki robią furorę w szpitalnych murach :) Pielęgniarki i lekarze byli zachwyceni moim dziełem :)





A tak trwały prace:






1 komentarz: