poniedziałek, 30 czerwca 2014

Muffinki z truskawkami



Sezon truskawkowy w pełni. Koktajle i kluski z truskawkami już mi się znudziły więc pora na inne wykorzystanie tych fantastycznych owoców. Muffinki robię bardzo często, bo robi się je bardzo prosto i szybko. Do tego z reguły zawsze mam potrzebne składniki i z dodatkami można poszaleć. Zrobiłam te babeczki i gdy tylko wyciągnęłam je z pieca, a Julia je ujrzała, powiedziała pierwsze zdanie w sowim życiu mianowicie "daaaa am" - w wolnym tłumaczeniu oznacza "mamusi daj mi taką przepyszną muffineczkę bo mam ochotę ją zjeść" :) Oczywiście dać jej nie mogłam bo babka jeszcze gorąco i skończyło się płaczem. Ale gdy tylko przestygły wręczyłam mojej córci taką babę w dłoń i zjadła ze smakiem. Tego dnia pochłonęła jeszcze 4 i obiedzie nie było mowy i musiałam muffinki schować.
Przepis na te cudeńka podałam już trochę wcześniej ( podstawowy przepis na muffinki ).







1 komentarz: