czwartek, 3 lipca 2014

Leczo z pieczarkami



Przepis na takie trochę inne leczo wyniosłam z domu. Moja mama takie robiła i mi zawsze bardzo smakowało. Zrobiłam je kiedyś dla męża i od tamtej pory jest stale w naszym menu. Z takiej ilości składników jakie podałam poniżej wychodzi obiad na dwa dni dla dwóch osób. Moja mama używała koncentratu pomidorowego i przypraw, ale ja idę na łatwiznę i kupuję Fixa. Nie ma żadnych glutaminianów itd więc można spokojnie użyć :)

- 30 dag pieczarek
- laska kiełbasy (ja użyłam dwóch małych kiełbasek śląskich)
- 3 parówki
- 3 papryki (najlepiej każda innego koloru)
- cebula
- fix Knora "Leczo"

Cebulę siekamy w kostkę i podsmażamy na patelni, dodajemy do niej pokrojoną również w kostkę kiełbasę i parówki w plasterkach. Smażymy kilka minut. Dodajemy pokrojoną w kostkę paprykę. Znowu podsmażamy.
W większym garnku, podduszamy  pod przykryciem na tłuszczu pieczarki pokrojone w plasterki. Po kilku minutach dolewamy do nich szklankę wody i dodajemy fix Knorr, mieszamy. Potem wrzucamy do garnka z pieczarkami wszystko z patelni. Gotujemy ponad 15 minut i gotowe. Mi lepiej smakuje takie odgrzewane i zawsze robię je wczesniej a potem odgrzewam w porze obiadowej. Najlepiej podawać z pieczywem.


3 komentarze:

  1. Zainspirowałaś mnie Moniczko :) już wiem co jutro zrobię na obiad :)) dziękuję :) - Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam! Pychota! Danie proste, szybkie i bardzo smaczne. Jedynie dodałam więcej wody, aby sosu zrobiło się więcej :)

    OdpowiedzUsuń