wtorek, 16 września 2014

Czapka i komin z dzianiny dresowej

Od niedawna rozpoczęłam moją przygodę z szyciem. Zrobiłam na razie narzutę i pościel do łóżeczka Julki. Skróciłam sobie też spodnie, tzn zrobiłam z długich krótkie :)

Bardzo podobały mi się modne teraz czapki z dzianiny dresowej, pomyślałam że spróbuję coś podobnego wykombinować. W najbliższym sklepie z tkaninami znalazłam dzianinę dresową w kolorze szarym ze srebrną nitką. Zakupiłam i uszyłam czapkę i komin do kompletu. Julci się spodobały. 













4 komentarze:

  1. Ale super. Jak ja zazdroszczę tym którzy potrafią szyć.
    Ps. Gratulacje. Nie wiedziałam nic. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zazdroszczę:) Bardzo ładne i pogodne zdjęcia:)

      Usuń
  2. Oj jak ja Ci zazdroszczę umiejętności szycia :) To bardzo przydatne, a efekty super! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zestawienie i muszę powiedzieć, że mi osobiście się ono podoba. Ogólnie polecam od siebie druk na materiałach https://ctnbee.com/pl/druk-na-materialach gdyż wtedy mając taką tkaninę możemy naprawdę zrobić wiele przydatnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń