niedziela, 27 kwietnia 2014

Drobiowe sakiewki ze szpinakiem

Wczoraj na obiad zrobiłam sakiewki z piersi z kurczaka. Robi się je bardzo prosto i szybko. To mój autorski przepis :)

Składniki:

- filet z kurczaka
- szpinak rozdrobniony mrożony
- czosnek
- ser żółty
- masło
- sól, pieprz
Potrzebna foremka na maffinki.

Nie pisałam ile czego trzeba bo każdy może zrobić wedle własnego uznania. Ja używam z reguły jednej dużej pojedynczej piersi i wychodzi mi z tego 4 sakiewki, wystarczy dla dwóch osób. Najpierw rozcinam pierś na plastry, które rozbijam i przyprawiam pieprzem i solą. Każdy plaster układam w foremce na maffinki. Na patelni podsmażam masło z czosnkiem, dodaję zamrożony szpinak, czekam aż się rozmrozi i jeszcze trochę podsmażam. Potem układam go na plastry kurczaka ułożone w foremkach, na wierz układam kawałki żółtego sera , spinam wykałaczkami.





Powstają sakiewki, które wkładam do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na 20 minut.





1 komentarz:

  1. Anka Szcześniak14 maja 2014 03:18

    mmmniamu mniamu - wypróbuję przepis i to szybko :)

    OdpowiedzUsuń