wtorek, 2 września 2014

Ażurowa bluzka na szydełku

Już jakiś czas temu zrobiłam tą bluzeczkę ale jakoś nie miałam weny żeby zrobić zdjęcia i się nią pochwalić. Już nawet parę razy miałam ją na sobie. Planowałam zrobić jakieś ładne, foty ale z moim zapałem skończyło się na selfie w łazience :)
Bluzeczka jest wykonana na szydełku z włóczki bawełnianej koloru szarego. Trochę czasu zajęło mi jej wydzierganie. Bardzo spodobało mi się zdjęcie które znajdowało się obok schematu który znalazłam w internecie, ale moja bluzka finalnie wygląda trochę inaczej.  Ma podstawową różnicę - krótsze rękawy i sama jest krótsza . Ale tak to jest jak się źle zmierzy i zakłada się że nadrobi się ściągaczem :) Ściągacz też nie wygląda jak prawdziwy bo jest zrobiony z półsłupków. Ale ta wykonana przeze mnie chyba nie jest aż taka zła? :)
To zdjęcie z sieci:



A to schemat z którego skorzystałam:


A to moja osobista własnoręcznie zrobiona bluzeczka:


A tutaj zdjęcie selfie:



Dodam też fotkę z imprezki urodzinowej Marysi żeby pokazać że nadaje się do użytku :) Zdjęcie ukradzione z albumu Mai.





4 komentarze:

  1. Podziwiam, cudeńko powstało:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał :) robi wrażenie :) gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka! a na foci z imprezki widzę moja siostrę z Tośką;))) pozdrawiam. Karolina;)))

    OdpowiedzUsuń