czwartek, 3 listopada 2016

Ubranka dla lalek

Jakiś czas temu zacząłam szyć i dziergać ubranka dla lalek. Julka bardzo się cieszy jak dostaje coś nowego, a i ja mam frajdę :) Lalka nie powie że coś jest krzywo :) ale za to muszą być tak uszyte żeby Julka mogła je sama ubrać więc w większości są na rzepach albo na gumce. Dziś postanowiłam zrobić sesję i sfotografować te ciuszki. Julia sama dobierała buciki do stylizacji :)

 Dla barbie mamy z czego wybierać, lalka Hania oryginalne buciki zgubiła na wakacjach i ma tylko takie robione na szydełku bo dokupić się nie da.


Najbardziej podoba mi się modelka o imieniu Barbie dlatego ma najwięcej zdjęć :) (To ta po prawej)



`



Dla factów nic jeszczeie uszyłam,są w oryginalnych ubrankach tak tylko do ozdoby :)




A poniżej siostry bliźniaczki - dwie Elsy.
















A tutaj lalka Hania:


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz