środa, 3 września 2014

Pożegnanie wakacji

Jak już pisałam i pokazywałam wcześniej mam spore grono koleżanek, które mają dzieciaki w podobnym wieku do mojej Julci. Największą grupę stanowią dziewczyny z pracy, niektóre nadal pracują w tej firmie inne już innej, ale kontakt utrzymujemy nadal i staramy się spotykać jak najczęściej. Mamy w końcu wspólne tematy :) Ostatnio zaprosiłam dziewczyny do siebie wyszło w sumie pożegnanie wakacji :) Niestety nie udało nam się wszystkim spotkać, pozdrawiam tutaj Sylwię z Tosią i Martę z Amelką :)
Postanowiłam pokazać kilka zdjęć, jak to wygląda jak jest taka gromadka dzieciaków razem w jednym miejscu :) To takie nasze małe przedszkole. Tym razem było 9 dzieciaczków w tym aż dwóch chłopców, piszę "aż" bo czasem jak się spotykamy to nie ma ani jednego, taka to u nas przewaga kobiet :)
A oto kilka zdjęć z tego spotkania:















1 komentarz: