niedziela, 27 lipca 2014

Wakacje 2014

Długą nieobecność na blogu zawdzięczam tegorocznym wakacjom. W tym roku wybraliśmy się tak samo jak w poprzednim nad polskie morze. Odkąd pamiętam przeważnie byłam zawiedziona gdy urlopowaliśmy się w Polsce, bo nigdy nie dopisywała nam pogoda. Owszem zdarzały się też ciepłe dni ale głównie padało. Zawsze wolałam wyjeżdżać za granicę. Ale od kiedy jest z nami Julcia jakoś sobie nie wyobrażam, może za parę lat? W tym roku wakacje pogodowo były bardzo udane, pojechaliśmy na niecałe 2 tygodnie i tylko jeden dzień był deszczowy, na samym początku. Julia była zachwycona gdy zobaczyła taką ilość piasku, a jak okazało się że obok jest jeszcze woda i można do niej wchodzić to dziecko była w siódmym niebie. Rozwalanie babek z piasku, ładowanie się dołka wykopanego przez mamę albo tatę i kąpiel w morzu - to było to. Oczywiście wszystko się nudzi i po tygodniu chodzenia dzień w dzień na plażę sama jakoś miałam dość :) Wtedy zrobiliśmy wycieczkę do fokarium na Helu i do Ocean Parku we Władysławowie. Ocean park był strzałem w dziesiątkę ale tylko dlatego że był tam olbrzymi plac zabaw, bo wielkie figury ryb nie były żadną atrakcją. Jula uwielbia się huśtać i bardzo się ucieszyła jak zobaczyła huśtawkę.
Julka skończyła niedawno półtora roku, strasznie cieszą mnie jej postępy w mówieniu. Najbardziej zaskoczyła mnie gdy zobaczyła kobietę z papierosem, powiedziała do niej "beee, nu nu" i pogroziła palcem :)
A oto fotorelacja :)




















2 komentarze:

  1. Fantastycznie. Super wakacje mieliście. A Julcia jaka duża juz jest. Pannica.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Widać że urlop udany :) pozdrawiam serdecznie i jeśli będziesz miała ochotę nas odwiedzić to zapraszamy :))

    OdpowiedzUsuń